vrijdag 18 november 2011

Feest!

Afbeelding

Deze week vierde ik niet alleen de vierde verjaardag van mijn zoon Seppe, maar ook een klein feestje om de 600ste bestelling die dit jaar mijn huis verliet! Wow! Lieve mensen, dankjulliewel hiervoor! Bedenk je eens hoeveel kindjes en mama's in wollen ondergoed dat zijn.

Dat Little Shop around the Corner niet alleen in wollen ondergoed doet, dat wisten jullie allang. Maar wisten jullie ook dat ik overdag naast moeder ook nog eens consultant ben voor uitgeverijen? Al sinds mijn 19e werk ik in het boekenvak. Ik werkte bij boekhandels en uitgeverijen, studeerde Nederlandse Letterkunde en tot de komst van de kinderen ben ik altijd een boekenwurm geweest. Vorig jaar ben ik samen met Kirsten Minnen, eigenaar van het Dragen en Voeden Forum gestart met een project om het boek Lieve Lasten, over draagdoeken en andere babydragers, opnieuw uitgegeven te krijgen. En vanaf volgende week is het dan zover! Lieve Lasten is dan te koop via mijn winkel, Lilababy en vele andere (boek)winkels.
Afbeelding Afbeelding

Naast dit boek zijn er deze week nog meer producten bijgekomen. Bijvoorbeeld de mooie RVS flessen met retrolook van het Noorste merk Blafr. Je drankje blijft lekker koel in deze fles. En de bijbehorende broodtrommeltjes maken van iedere pauze een feestje. Je ziet het; mijn assortiment groeit met mijn kinderen mee.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

En dat zie je ook in het wollen ondergoed, want sinds kort vind je bij LSatC longsleeves, hemden en lange onderbroeken tot en met maat 140.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Maar ook de baby's worden niet vergeten, die hebben naast liefde en voeding ook warmte en geborgenheid nodig.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Kom maar gauw een kijkje nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten